O B W I E S Z C Z E N I E BURMISTRZA KORFANTOWA o przystąpieniu do sporządzenia Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Korfantów
Korfantów, dnia 26 kwietnia 2023 r.
O B W I E S Z C Z E N I E
BURMISTRZA KORFANTOWA
o przystąpieniu do sporządzenia Studium uwarunkowań
i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Korfantów
Na podstawie art. 11 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (T.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 503 z późn. zm.) oraz art. 39 ust. 1, art. 46 ust. 1 pkt 1, art. 51 ust. 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (T.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.),
zawiadamiam
o podjęciu przez Radę Miejską w Korfantowie Uchwały Nr XI/99/2019 z dnia 25 września 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Korfantów.
Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionego studium w terminie do dnia 19 maja 2023 r.
Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy (numer ewidencyjny działki i obręb).
Wnioski należy składać:
- w formie pisemnej na adres: Urząd Miejski w Korfantowie, Rynek 4, 48-317 Korfantów,
- za pomocą platformy ePUAP, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP.
Jednocześnie na podstawie art. 39 ust 1 pkt 1 i 3, art. 46 ust. 1 pkt 1, art. 51 ust. 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r.
o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (T.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm), zawiadamiam o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko i opracowania prognozy oddziaływania na środowisko dla przedmiotowego projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Korfantów.
W związku z art. 39 ust. 1 pkt 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko zawiadamiam, że każdy może złożyć uwagi i wnioski do projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w zakresie ochrony środowiska w terminie do dnia 19 maja 2023 r.
Zgodnie z art. 40 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa
w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko wnioski mogą być wnoszone
- w formie pisemnej na adres: Urząd Miejski w Korfantowie, Rynek 4, 48-317 Korfantów,
- ustnie do protokołu w pokoju nr 7 Urzędu Miejskiego w Korfantowie, w godzinach pracy urzędu,
- za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Korfantowie, pok. nr 7, od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy Urzędu oraz pod numerem telefonu: 77 43 43 820, wew. 40, 44.
Burmistrz
/-/ Janusz Wójcik
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ‑ RODO) oraz art. 11a ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (T.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 503 z późn. zm.), dalej jako ustawa o pizp, w związku z realizacją czynności, o których mowa w art. 11 ustawy o pizp, będących wynikiem realizacji Uchwały nr XI/99/2019 Rady Miejskiej w Korfantowie z dnia 25 września 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Korfantów, informuję, że:
-
Administratorem danych osobowych jest Urząd Miejski w Korfantowie z siedzibą Rynek 4, 48-317 Korfantów.
-
Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych wnioskodawcy mogą skontaktować się drogą elektroniczną , telefonicznie pod tel. 77 43 43 820.
-
Dane osobowe osób, które złożyły wnioski i uwagi w toku procedury sporządzenia studium, będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków prawnych wynikających z ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (T.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 503 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2021 r. poz. 2405) w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
-
Dane osobowe osób, które złożyły wnioski i uwagi w toku procedury sporządzenia studium, mogą zostać przekazane:
-
organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, w tym urzędowi wojewódzkiemu;
-
innym podmiotom, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Korfantów przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem danych jest Urząd Miejski w Korfantowie, w tym do biura projektowego.
-
Dane osobowe osób, które złożyły wnioski i uwagi w toku procedury sporządzenia studium, będą przechowywane przez okres realizacji niniejszej sprawy oraz przewidziany prawem okres archiwizacji.
-
Podane we wnioskach i uwagach dane osobowe nie będą wykorzystywane do decyzji opartej na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, ani nie zostaną przekazane do państwa trzeciego (poza obszar Unii Europejskiej, Islandii, Norwegii i Lichtensteinu) lub organizacji międzynarodowej.
-
Osoby, które złożyły wnioski i uwagi w toku procedury sporządzenia studium, mają prawo do:
-
dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
-
do sprostowania (poprawiania) swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne;
-
do żądania usunięcia danych osobowych;
-
do żądania ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
-
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00‑193 Warszawa), gdy przetwarzanie danych osobowych wnioskodawcy narusza przepisy RODO.
-
Podanie we wnioskach i uwagach danych osobowych jest wymogiem ustawowym, a niepodanie ich jest równoznaczne z niemożliwością rozpatrzenia wniosków i uwag do studium.