Uchwała Nr XV/104/2015 Rady Miejskiej w Korfantowie z dnia 16-12-2015 w sprawie zmiany uchwały w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Korfantów
Na podstawie art.18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz. U z 2015 r. poz. 1515), art. 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U z 2013 r. poz. 1399 ze zmianami: poz. 1593, z 2015 r. poz. 87, 122, 1688) oraz po uzyskaniu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Nysie - Rada Miejska w Korfantowie uchwala, co następuje:
§ 1. W Uchwale Nr VIII/46/2015 Rady Miejskiej w Korfantowie z dnia 27 maja 2015 roku w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Korfantów wprowadza się następujące zmiany:
- w §19:
1) ust. 1 pkt 1 otrzymuje brzmienie:
„1) zmieszane (niesegregowane) odpady komunalne pochodzące z budynków jednorodzinnych oraz wielolokalowych części wiejskiej gminy – nie rzadziej niż jeden raz na dwa tygodnie, ”;
2) ust. 1 pkt 2 otrzymuje brzmienie:
„2) zmieszane (niesegregowane) odpady komunalne pochodzące z budynków wielolokalowych części miejskiej gminy w okresie od kwietnia do października – nie rzadziej niż jeden raz na tydzień a w pozostałych miesiącach zgodnie z pkt 1, ”;
3) ust. 2 pkt 1 otrzymuje brzmienie:
„1) zmieszane (niesegregowane) odpady komunalne – nie rzadziej niż jeden raz na miesiąc, ”;
§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Korfantowa.
§ 3. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Opolskiego z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2016 r.
Uchwała Nr XV/104/2015 Rady Miejskiej w Korfantowie z dnia 16-12-2015 w sprawie zmiany uchwały w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Korfantów.pdf (97,06KB)