Ogłoszenie o naborze na stanowisko ds. obronnych i zarządzania kryzysowego
Burmistrz Korfantowa
Rynek 4
48-317 Korfantów
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE MIEJSKIM W KORFANTOWIE:
„STANOWISKO DS. OBRONNYCH I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO”.
I. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne |
Wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie wymagania |
a) obywatelstwo polskie |
oświadczenie |
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych |
oświadczenie |
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne |
oświadczenie |
d) wykształcenie wyższe – bezpieczeństwo wewnętrzne, administracja |
kserokopia dyplomu ukończenia studiów |
e) w przypadku gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna –orzeczenie o stopniu niepełnosprawności |
kserokopia orzeczenia |
II. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi komputera, samodzielność;
- dobra organizacja pracy własnej, systematyczność, rzetelność, umiejętność analitycznego myślenia, zdyscyplinowanie, dyspozycyjność, komunikatywność, odpowiedzialność;
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o Powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej, ustawy o zarządzaniu kryzysowym i ustawy o ochronie przeciwpożarowej.
III. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:
- Realizacja zadań wynikających z ustawy o zarządzaniu kryzysowym.
- Prowadzenie rejestracji i kwalifikacji wojskowej.
- Przygotowywanie i realizowanie przedsięwzięć obrony cywilnej na terenie Gminy.
- Prowadzenie spraw z zakresu ochrony przeciwpożarowej celu zapewnienia gotowości bojowej i wyposażenia jednostek OSP na terenie Gminy.
- Planowanie, koordynacja i realizacja zadań obronnych w Gminie.
- Organizowanie spotkań Burmistrza z mieszkańcami i organizacjami.
IV. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV);
- list motywacyjny;
- dokument poświadczający wykształcenie (dyplom ukończenia studiów);
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie ( wg załączonego wzoru);
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne;
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
V. Informacja o warunkach pracy:
- Stanowisko pracy znajduje się w budynku Urzędu Miejskiego w Korfantowie – parter, (budynek 2 piętrowy, przy budynku znajduje się podjazd dla osób niepełnosprawnych, brak windy). Wymagane będą wyjazdy w teren.
- Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
- Pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony do 6 miesięcy.
VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Korfantowie
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
VII. Sposób naboru:
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Miejskiego
w Korfantowie Rynek 4 (sekretariat Urzędu pok. Nr 8) „ DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO DS. OBRONNYCH I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO” w terminie do 14 dni od ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego
w Korfantowie. - Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Z każdym z kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna po uprzednim powiadomieniu telefonicznym.
- Komisja przeprowadzająca rozmowę kwalifikacyjną oceniać będzie posiadaną przez kandydatów wiedzę z zakresu: informacji ogólnych o samorządzie gminnym, ustawy
o Powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej, ustawy o zarządzaniu kryzysowym i ustawy o ochronie przeciwpożarowej. - Procedura naboru i ocena wiedzy kandydatów odbywać się będzie zgodnie z kryteriami zawartymi w Zarządzeniu Nr 62/09 Burmistrza Korfantowa z dnia 21 kwietnia 2009 roku
w sprawie wprowadzenia procedury naboru na stanowiska kierownicze oraz procedury naboru na pozostałe stanowiska urzędnicze (niekierownicze) w Urzędzie Miejskim
w Korfantowie zmienionego Zarządzeniem Nr 4 Burmistrza Korfantowa z dnia
02 stycznia 2013 roku i Zarządzenie Nr 38/2018 Burmistrza Korfantowa z dnia 07 lutego 2018 roku. - Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.korfantow.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Korfantowie Rynek 4, 48-317 Korfantów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą o treści: „Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Burmistrza Korfantowa, w celu wzięcia udziału w ogłoszonym naborze na wolne stanowisko urzędnicze.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
UWAGA
Dokumenty aplikacyjne kandydatów niewyłonionych w drodze naboru jak również dokumenty aplikacyjne niespełniające wymagań formalnych oraz dokumenty, które wpłynęły po terminie kandydaci mogą odebrać w Wydziale Organizacyjnym i Spraw obywatelskich (pok. 14)
w terminie 3 miesięcy od zakończenia naboru. Dokumenty nieodebrane w terminie, o których mowa wyżej podlegają zniszczeniu.
Jednocześnie zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 04.05.2016 roku oraz Zarządzeniem Nr 154/2018 Burmistrza Korfantowa z dnia 14.05.2018 roku w sprawie wdrożenia dokumentacji dotyczącej ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim
w Korfantowie informuję, iż
- administratorem danych osobowych kandydatów aplikujących na wolne stanowiska urzędnicze jest Burmistrz Korfantowa z siedzibą w Korfantowie, Rynek 4 48-317 Korfantów,
- dane będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji i nie będą udostępniane innym odbiorcom,
- osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania,
- obowiązek podania danych wynika z przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późniejszymi zmianami.), ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018, poz.1260 ) oraz ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz. U. z 2018 poz. 511 z późniejszymi zmianami).
Korfantów, dnia 16 sierpnia 2018 roku.
Burmistrz Korfantowa
Janusz Wójcik