Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Ogłoszenie o naborze na stanowisko ds. zamówień publicznych i inwestycji

Burmistrz Korfantowa

Rynek 4

48-317 Korfantów

 

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE MIEJSKIM W KORFANTOWIE:

 

„STANOWISKO DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I INWESTYCJI”.

 

I. Wymagania niezbędne:

Wymagania niezbędne

Wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie wymagania

a) obywatelstwo polskie

oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

oświadczenie

c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne

oświadczenie

d) wykształcenie wyższe: studia z zakresu budownictwa lub zamówień publicznych

kserokopia dyplomu ukończenia studiów lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych

e) w przypadku gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna –orzeczenie o stopniu niepełnosprawności

kserokopia orzeczenia

 

II. Wymagania dodatkowe:

  1. umiejętność obsługi komputera, samodzielność;
  2. dobra organizacja pracy własnej, systematyczność, rzetelność, umiejętność analitycznego myślenia, zdyscyplinowanie, dyspozycyjność, komunikatywność, odpowiedzialność;
  3. znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, prawo zamówień publicznych, prawo budowlane.

 

III. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie
    z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i innymi aktami prawnymi w tym zakresie.
  2. Planowanie, przygotowywanie i prowadzenie inwestycji gminnych oraz większych remontów wytypowanych gminnych obiektów budowlanych.
  3. Sporządzanie okresowych ocen, analiz, informacji, sprawozdań i innych opracowań z realizacji planów rzeczowych oraz z zakresu zadań prowadzonych na tym stanowisku.
  4. Prowadzenie spraw związanych z eksploatacją, utrzymaniem i rozwojem oświetlenia ulicznego.
  5. Współdziałanie w pozyskiwaniu środków pozabudżetowych na dofinansowanie inwestycji gminnych.

 

IV. Wymagane dokumenty aplikacyjne:

  1. życiorys (CV);
  2. list motywacyjny;
  3. dokumenty poświadczające wykształcenie (dyplom ukończenia studiów, świadectwo ukończenia studiów podyplomowych);
  4. kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wg załączonego wzoru);
  5. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych;
  7. oświadczenie o braku skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne;
  8. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
  9. w przypadku gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.

 

V. Informacja o warunkach pracy:

  1. Stanowisko pracy znajduje się w budynku Urzędu Miejskiego w Korfantowie – II piętro, (budynek 2 piętrowy, przy budynku znajduje się podjazd dla osób niepełnosprawnych, brak windy). Wymagane będą częste wyjazdy w teren.
  2. Czas pracy: pełen wymiar – przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
  3. Pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony do 6 miesięcy.

 

VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Korfantowie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

 

VII. Sposób naboru:

  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Korfantowie Rynek 4 (sekretariat Urzędu pok. Nr 8) z dopiskiem: „DOTYCZY NABORU NA STANOWISKO DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I INWESTYCJI” w terminie do 14 dni od ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Korfantowie.
  2. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Z każdym z kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna po uprzednim powiadomieniu telefonicznym.
  4. Komisja przeprowadzająca rozmowę kwalifikacyjną oceniać będzie posiadaną przez kandydatów wiedzę z zakresu:
    • informacji ogólnych o samorządzie gminnym;
    • informacji szczegółowych z zakresu prawa zamówień publicznych i prawa budowlanego.
  5. Procedura naboru i ocena wiedzy kandydatów odbywać się będzie zgodnie z kryteriami zawartymi
    w Zarządzeniu Nr 62/09 Burmistrza Korfantowa z dnia 21 kwietnia 2009 roku w sprawie wprowadzenia naboru na stanowiska kierownicze oraz procedury naboru na pozostałe stanowiska urzędnicze (niekierownicze) w Urzędzie Miejskim w Korfantowie zmienionego Zarządzeniem Nr 4 Burmistrza Korfantowa z dnia 02 stycznia 2013 roku.
  6. Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.korfantow.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Korfantowie Rynek 4, 48-317 Korfantów.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2016 poz. 922 j.t. z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U.2016 poz.902 j.t.)”.

 

Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

 

 

 

Korfantów, 22 lipca 2016 roku.

Burmistrz Korfantowa

 

                                                                           /-/Janusz Wójcik

DOCKWESTIONARIUSZ OSOBOWY KANDYDATA.doc (46,00KB)