Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w zapytaniu ofertowym dot. dostawy licencji na oprogramowanie biurowe

Działając w trybie art. 4 pkt 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Gmina Korfantów informuje, że w wyniku zaproszenia do złożenia ofert na dostawę 20 szt. licencji Microsoft Office 2016 Dla Uż. Domowych i Firm PL Medialess PKC z dnia 08.03.2016r. wpłynęło 19 ofert. Zamawiający planował przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę 17220 zł. W wyniku przeprowadzonego zapytania wybrano ofertę firmy RGC s.c. Elżbieta Gołębiewska, Rafał Gołębiewski, ul. Nadarzyńska 86, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, na kwotę 16 899,95 zł brutto. Oferta ta była najbardziej korzystna cenowo i spełniła jednocześnie wszystkie wymogi określone przez Zamawiającego.

PDFZestawienie ofert.pdf (95,44KB)
 


 

Zapytanie Ofertowe

postępowania mającego na celu wyłonienie

dostawcy licencji Microsoft Office 2016 Dla Uż. Domowych i Firm PL Medialess PKC

dla potrzeb  Urzędu Miejskiego w Korfantowie, Rynek 4, 48-317 Korfantów

  1. Zamawiającym jest: Gmina Korfantów, Rynek 4  , 48-317 Korfantów,  NIP 753-238-27-09.
  2. Postępowanie o udzielenie  zapytania prowadzone jest zgodnie  z  art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  3. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa do urzędu 20 sztuk licencji na oprogramowanie Microsoft Office 2016 Dla Uż. Domowych i Firm Medialess PKC w polskiej wersji językowej.
  4. Umowa, której wzór stanowi Załącznik jest integralną częścią niniejszego zapytania.
  5. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
  6. Licencje będą dostarczone przez Wykonawcę do Urzędu Miejskiego w Korfantowie, Rynek 4,  pokój nr 1, własnym transportem, na jego koszt i ryzyko.
  7. Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez wykonawcę.
  8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
  10. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
  11. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
  12. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  13. Ofertę należy przesłać elektronicznie na adres w terminie do dnia
    14 marca 2016 roku do godz. 10.00. Zamawiający potwierdzi otrzymanie oferty zwrotnym emailem.
  14. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę, poprzez złożenie pisemnego powiadomienia. Powiadomienie o wycofaniu oferty musi być złożone według takich samych zasad, jak składana oferta wraz z dodatkowym oznaczeniem „WYCOFANIE”.
  15. Oferty złożone po terminie, o którym mowa w punkcie 13 zostaną odrzucone.
  16. Cena oferty winna być wyrażona w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  17. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca warunki zapytania ofertowego, a jednocześnie będąca najtańszą z ofert-kryterium 100% cena.
  18. Wyniki przeprowadzonego postępowania-zapytania ofertowego zostaną zamieszczone na stronie www.bip.korfantow.pl .
  19. Istotne dla stron postanowienia umowy są zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik do zapytania.
  20. Z wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie zawarta umowa, o której mowa w pkt 19.
  21. Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcami w zakresie dotyczącym przedmiotu zapytania: Pan Piotr  Kalicun tel. 774343820 wew. 52 lub 
  22. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną (adres Zamawiającego ). Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane przez Wykonawcę na adres poczty elektronicznej uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do Zamawiającego na adres elektroniczny podany powyżej przed upływem wymaganego terminu.

DOCZałącznik – WZÓR UMOWY.doc (40,00KB)

09.03.2016r. Usunięto awaię - udostepniono wzór umowy.

08.03.2016r. Ze względu na awarię systemu CMS niemożliwe jest obecnie dodanie wzoru umowy - zostanie on dodany niezwłocznie po usunieciu awarii przez firmę netkoncept.com.


Odpowiedzi na zapytania Dostawców:

08.03.2016r.

Pytanie: Czy Zamawiający dopuszcza zaproponowanie Produktu w licencji elektronicznej ESD  - klucz aktywacyjny ?

Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza zaproponowania Produktu w licencji elektronicznej ESD.