Informacja dotycząca decyzji środowiskowych oraz ocen oddziaływania na środowisko
INFORMACJA
dotycząca
decyzji środowiskowych oraz ocen oddziaływania na środowisko
W związku z często pojawiającymi się pytaniami, wątpliwościami i niejasnościami podczas wnioskowania o wydanie decyzji środowiskowej dla planowanych przedsięwzięć
informujemy, że:
przed złożeniem wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia mogą Państwo zasięgnąć informacji i porady w Urzędzie Miejskim w Korfantowie o sposobie załatwiania sprawy.
Informacje i porady mogą Państwo uzyskać w zakresie:
- kwalifikowania planowanego przedsięwzięcia (określenia czy dane przedsięwzięcie będzie podlegało procedurze uzyskania decyzji środowiskowej),
- określenia rodzaju przedsięwzięcia,
- przeprowadzania oceny oddziaływania danego przedsięwzięcia na środowisko,
- zakresie raportu (jeżeli będzie wymagany),
- procedur jakie muszą zostać spełnione w postępowaniu,
- wzorze wniosku,
- wzorze karty informacyjnej przedsięwzięcia,
- prawidłowego wypełnienia wniosku,
- prawidłowego wypełniania karty informacyjnej przedsięwzięcia,
- wymaganych załącznikach.
Mogą Państwo również pobrać w Urzędzie:
- wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
- kartę informacyjną przedsięwzięcia,
oraz zapoznać się z zapisami aktów prawnych w powyższym zakresie.
Wszelkich informacji i porad udziela:
Pan Piotr Wójcik
podinspektor ds. ekologii w Wydziale Gospodarki, Ekologii i Nieruchomości
Urzędu Miejskiego w Korfantowie
ul. Rynek 4, 48-317 Korfantów
pokój nr 5 (parter)
tel. (077) 434 38 20
e-mail: piotr.wojcik@korfantow.pl
Podmiot udostępniający: | Urząd Miejski w Korfantowie |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Piotr Wójcik |
Data wytworzenia: | 2009-04-22 |