Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Informacja dotycząca decyzji środowiskowych oraz ocen oddziaływania na środowisko

INFORMACJA
dotycząca
decyzji środowiskowych oraz ocen oddziaływania na środowisko
 
 
            W związku z często pojawiającymi się pytaniami, wątpliwościami i niejasnościami podczas wnioskowania o wydanie decyzji środowiskowej dla planowanych przedsięwzięć
 
informujemy, że:
 
przed złożeniem wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia mogą Państwo zasięgnąć informacji i porady w Urzędzie Miejskim w Korfantowie o sposobie załatwiania sprawy.
 
Informacje i porady mogą Państwo uzyskać w zakresie:
-        kwalifikowania planowanego przedsięwzięcia (określenia czy dane przedsięwzięcie będzie podlegało procedurze uzyskania decyzji środowiskowej),
-        określenia rodzaju przedsięwzięcia,
-        przeprowadzania oceny oddziaływania danego przedsięwzięcia na środowisko,
-        zakresie raportu (jeżeli będzie wymagany),
-        procedur jakie muszą zostać spełnione w postępowaniu,
-        wzorze wniosku,
-        wzorze karty informacyjnej przedsięwzięcia,
-        prawidłowego wypełnienia wniosku,
-        prawidłowego wypełniania karty informacyjnej przedsięwzięcia,
-        wymaganych załącznikach.
 
Mogą Państwo również pobrać w Urzędzie:
-        wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
-        kartę informacyjną przedsięwzięcia,
 
oraz zapoznać się z zapisami aktów prawnych w powyższym zakresie.
 
 
 
Wszelkich informacji i porad udziela:
Pan Piotr Wójcik
podinspektor ds. ekologii w Wydziale Gospodarki, Ekologii i Nieruchomości
Urzędu Miejskiego w Korfantowie
ul. Rynek 4, 48-317 Korfantów
pokój nr 5 (parter)
tel. (077) 434 38 20
e-mail: piotr.wojcik@korfantow.pl
 





 

Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Korfantowie
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: Piotr Wójcik
Data wytworzenia: 2009-04-22