O B W I E S Z C Z E N I E BURMISTRZA KORFANTOWA o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla północno-wschodniej części miasta Korfantów, ograniczonej ul. Opolską i ul. Powstańców Śląskich
Korfantów, dnia 18 marca 2025 r.
IKI.II.6722.1.2023.JJ
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA KORFANTOWA
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla północno-wschodniej części miasta Korfantów, ograniczonej ul. Opolską i ul. Powstańców Śląskich.
Na podstawie art. 17 pkt 9 i 11 stawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.), w związku z art. art. 67 ust. 3 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U., poz. 1688), art. 39 w związku z art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 z późn. zm.) oraz Uchwały Nr LV/482/2023 Rady Miejskiej w Korfantowie z dnia 24 maja 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla północno-wschodniej części miasta Korfantów, ograniczonej ul. Opolską i ul. Powstańców Śląskich,
zawiadamiam
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla północno-wschodniej części miasta Korfantów, ograniczonej ul. Opolską i ul. Powstańców Śląskich wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w dniach od 31 marca 2025 r. do 23 kwietnia 2025 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Korfantowie, Rynek 4, 48-317 Korfantów, pok. nr 7 (I piętro), w godzinach pracy Urzędu oraz w wersji elektronicznej w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Korfantów https://bip.korfantow.pl/4196/2549/miejscowy-plan-zagospodarowania-przestrzennego-gminy-korfantow-w-opracowaniu.html.
Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami odbędzie się w dniu 7 kwietnia 2025 r. o godzinie 15:00 w Miejsko-Gminnym Ośrodku Kultury, Sportu i Rekreacji w Korfantowie, Rynek 10, 48-317 Korfantów, Duża Sala (parter).
Zgodnie z art. 11 pkt 8 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, osoby prawne i fizyczne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej mogą wnosić uwagi do projektu planu.
Uwagi należy składać do Burmistrza Korfantowa w formie papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 9 maja 2025 r.
Zgodnie z art. 39 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko zawiadamiam, że każdy może złożyć uwagi i wnioski do projektu w zakresie ochrony środowiska. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków złożonych w zakresie ochrony środowiska jest Burmistrz Korfantowa. Uwagi mogą być wnoszone:
- w formie pisemnej;
- ustnie do protokołu;
- za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Korfantowie, pok. nr 7, od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy Urzędu oraz pod numerem telefonu: 77 43 43 820, wew. 40, 44.
Burmistrz
/-/ Janusz Wójcik
Do pobrania:
- Projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego:
NE_uchwała_25_03_2025.pdf (291,17KB)
NE_rysunek_planu_25_03_2025.pdf (36,25MB)
NE_rysunek_planu_25_03_2025.jpeg (17,60MB) - Prognoza oddziaływania na środowisko:
Korfantów_NE_POS_25_03_2025.pdf (3,38MB)
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO) oraz art. 11a ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (T.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.), dalej jako ustawa opizp, w związku z realizacją czynności, o których mowa w art. 11 ustawy opizp, będących wynikiem realizacji Uchwały Nr LV/482/2023 Rady Miejskiej w Korfantowie z dnia 24 maja 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla północno-wschodniej części miasta Korfantów, ograniczonej ul. Opolską i ul. Powstańców Śląskich, informuję, że:
-
Administratorem danych osobowych jest Urząd Miejski w Korfantowie z siedzibą Rynek 4, 48-317 Korfantów.
-
Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych wnioskodawcy mogą skontaktować się drogą elektroniczną , telefonicznie pod tel. 77 43 43 820.
-
Dane osobowe osób, które złożyły wnioski i uwagi w toku procedury sporządzenia planu, będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków prawnych wynikających z ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (T.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2404) w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
-
Dane osobowe osób, które złożyły wnioski i uwagi w toku procedury sporządzenia planu, mogą zostać przekazane:
-
organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, w tym urzędowi wojewódzkiemu;
-
innym podmiotom, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Korfantów przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem danych jest Urząd Miejski w Korfantowie, w tym do biura projektowego
-
Dane osobowe osób, które złożyły wnioski i uwagi w toku procedury sporządzenia planu, będą przechowywane przez okres realizacji niniejszej sprawy oraz przewidziany prawem okres archiwizacji.
-
Podane we wnioskach i uwagach dane osobowe nie będą wykorzystywane do decyzji opartej na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, ani nie zostaną przekazane do państwa trzeciego (poza obszar Unii Europejskiej, Islandii, Norwegii i Lichtensteinu) lub organizacji międzynarodowej.
-
Osoby, które złożyły wnioski i uwagi w toku procedury sporządzenia planu, mają prawo do:
-
dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
-
do sprostowania (poprawiania) swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne;
-
do żądania usunięcia danych osobowych;
-
do żądania ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
-
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00 193 Warszawa), gdy przetwarzanie danych osobowych wnioskodawcy narusza przepisy RODO.
-
Podanie we wnioskach i uwagach danych osobowych jest wymogiem ustawowym, a niepodanie ich jest równoznaczne z niemożliwością rozpatrzenia wniosków i uwag do planu,