Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Ogłoszenie o zamówieniu na realizację zadania pn.:„Modernizacja strategicznej infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej w gminie Korfantów”

PDFInformacja o złożonych ofertach - korekta.pdf (267,80KB)

PDFInformacja o złożonych ofertach.pdf (267,82KB)

PDFInformacja o kwocie.pdf (237,77KB)


Strona postępowania na Platformie e-Zamówienia:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-23a37d55-c43a-4c3b-93c5-3585d81b5738

Identyfikator postępowania: ocds-148610-23a37d55-c43a-4c3b-93c5-3585d81b5738


Zamawiający dokonał podziału niniejszego zamówienia na części wg następującego podziału:

  • Część I – niniejsza część zamówienia obejmuje realizację następującego zadania:
    • „Modernizacja przepompowni ścieków przy ul. Wyzwolenia w Korfantowie”;
  • Część II – niniejsza część zamówienia obejmuje realizację następujących zadań:
    • „Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Łąkowej w Korfantowie”;
    • „Budowa sieci wodociagowo-kanalizacyjnej w kierunku działki nr 185/3 w Korfantowie”;
    • Budowa odcinka sieci kanalizacji burzowej w miejscowości Rączka w kierunku posesji nr 10;
  • Część III – niniejsza część zamówienia obejmuje realizację następującego zadania:
    • „Budowa zbiornika wody wraz z podłączeniem do sieci na przepompowni wody w Przydrożu Małym”;
  • Część IV – niniejsza część zamówienia obejmuje realizację następujących zadań:
    • „Modernizacja przepompowni wody w Węży”;
    • „Modernizacja przepompowni wody w Ścinawie Małej”;
  • Część V – niniejsza część zamówienia obejmuje realizację następujących zadań:
    • „Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Węża”;
    • „Budowa odcinka sieci wodociągowej w kierunku działki nr 140/2 w Węży”;
    • „Zabudowa reduktora ciśnienia na sieci wodociągowej przy ul. Parkowej w Ścinawie Nyskiej”;
    • „Budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Korfantów w drodze dz. nr 621/3 oraz w miejscowości Rączka w drodze dz. nr 116 i nr 121/1;
    • „Budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Rączka w kierunku posesji nr 10”;
  • Część VI – niniejsza część zamówienia obejmuje realizację następującego zadania:
    • „Zabudowa urządzeń monitoringu sieci wodociągowej w gminie Korfantów”.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część lub wszystkie części zamówienia.

Zadanie pn.: „Modernizacja strategicznej infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej w gminie Korfantów” objęte jest dofinasowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.

Płatność za realizację przedmiotu, zgodnie z warunkami Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych z zastrzeżeniem, że Zamawiający przewiduje realizację płatności ponad udział własny a następnie refinansowanie poniesionych wydatków środkami z transzy dofinasowania.

W przypadku powstania sporu powstałego w związku z realizacją niniejszego zamówienia Strony dążyć będą do ugodowego rozstrzygnięcia sprawy, w której zawarcie ugody jest dopuszczalne, tj. w drodze mediacji lub polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.


ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA WYKONAWCÓW:

PDFOdpowiedź nr 2 _ 03.03.2025 r.pdf (363,00KB)
PDFOdpowiedź nr 1 _ 27.02.2025 r.pdf (290,41KB)


UWAGA WYKONAWCY zmiany w postępowaniu

PDFSWZ - Modernizacja infrastruktury wod.-kan. _KORF.pdf (1 004,48KB) - należy czytać łącznie ze zmianami 
PDFZmiana SWZ nr 1 _ 21.02.2025 r.pdf (287,02KB)
PDFZmiana SWZ nr 2 _ 03.03.2025 r.pdf (338,52KB) - zmiana terminu składania ofert na dzień: 12.03.2025 r. do godz. 10:00
PDFZmiana SWZ nr 3 _ 11.03.2025 r.pdf (316,25KB) - zmiana terminu składania ofert na dzień: 14.03.2025 r. do godz. 10:00 oraz zmiana formularza ofertowego dla Części II zamówienia.

PDFOgloszenie o zamówieniu - 08dd5137-3e5f-5dca-67ef-a20001bd4046.pdf (314,72KB)
PDFOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - 08dd5a66-113b-9923-64e7-390001a5e6e2 -1.pdf (37,88KB)
PDFOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - 08dd608c-231c-d47a-64e7-390001a62e0f.pdf (37,73KB)

PDFZarządzenie ZP.pdf (513,06KB)
PDFZarządzenie ZP - zmiana nr 1.pdf (371,33KB)
PDFZarządzenie ZP - zmiana nr 2.pdf (215,39KB)
PDFZarządzenie ZP - zmiana nr 3.pdf (401,04KB)

DOCX1. Formularz ofertowy.docx (78,40KB)
DOCX1. Formularz ofertowy _ new.docx (80,02KB) - zmiana formularza ofertowego dla Części II zamówienia
Uwaga: Formularz ofertowy udostępniony w dniu 11.03.2025 r. zawiera korektę rubryk w zakresie ofert składanych dla Części II zamówienia – dodano dodatkową pozycje dla umożliwienia wprowadzenia Kosztorysu nr 2.4. - „Budowa odcinka sieci kanalizacji burzowej w miejscowości Rączka w kierunku posesji nr 10” – chodnik.
   W przypadku złożenia lub składania ofert wyłącznie na pozostałe Części zamówienia (tj. Część I, III, IV, V, VI) – dopuszcza się zastosowanie pierwotnie udostępnionego formularza ofertowego.

DOCX1a. Arkusz kalkulacyjny - składane wyłacznie dla Części VI.docx (53,60KB)
DOCX1a. Arkusz kalkulacyjny - składane wyłacznie dla Części VI _ new.docx (53,65KB)
DOCX2. Oświadczenie warunki udziału - składane odrębnie dla każdej Części.docx (54,07KB)
DOCX3. Oświadczenie podstawy wykluczenia - skladane w 1 egzpl. bez względu na ilość Części.docx (53,70KB)
DOCX4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego - składane odrębnie dla każdej Części jeśli dotyczy.docx (59,43KB)
DOCX5. Oświadczenie grupa kapitałowa - składane odrębnie dla każdej Części na wezwanie zamawiającego.docx (53,98KB)
DOCX6. Wykaz ważniejszych realizacji - składane odrębnie dla każdej Części na wezwanie zamawiającego.docx (54,37KB)
DOCX7. Wykaz osób skierowanych do wykonywania zamówienia - składane odrębnie dla każdej Części na wezwanie zamawiającego.docx (59,11KB)

--
PDF8.1. Dokumentacja projektowa - Część I.pdf (259,58KB)
ZIP8.1. Dokumentacja projektowa - Część I - zbiorczo.zip (6,61MB)
PDF8.2. Dokumentacja projektowa - Część II.pdf (286,57KB)
ZIP8.2. Dokumentacja projektowa - Część II - zbiorczo.zip (29,24MB)
PDF8.3. Dokumentacja projektowa - Część III.pdf (263,88KB)
ZIP8.3. Dokumentacja projektowa - Część III - zbiorczo.zip (38,28MB)
PDF8.4. Dokumentacja projektowa - Część IV.pdf (266,31KB)
ZIP8.4. Dokumentacja projektowa - Część IV - zbiorczo.zip (7,13MB)
PDF8.5. Dokumentacja projektowa - Część V.pdf (315,23KB)
ZIP8.5. Dokumentacja projektowa - Część V - zbiorczo.zip (81,55MB)
PDF8.6. Opis przedmiotu zamówienia - Część VI.pdf (260,73KB) - załącznik nieaktualny
ZIP8.6. Opis przedmiotu zamówienia - Część VI - zbiorczo.zip (18,16MB) - załącznik nieaktualny
PDF8.6. Opis przedmiotu zamówienia - Część VI _new.pdf (260,54KB)
ZIP8.6. Opis przedmiotu zamówienia - Część VI - zbiorczo _new.zip (18,34MB)

--
DOCX9.1. Wzór umowy - Część I.docx (198,03KB) - załącznik nieaktualny
DOCX9.1. Wzór umowy - Część I _ new.docx (198,71KB)
XLSX9.1b. Wzór harmonogramu - Część I.xlsx (13,29KB)
DOCX9.2. Wzór umowy - Część II.docx (204,06KB)
XLSX9.2b. Wzór harmonogramu - Część II.xlsx (15,60KB)
DOCX9.3. Wzór umowy - Część III.docx (200,98KB) - załącznik nieaktualny
DOCX9.3. Wzór umowy - Część III _ 1.docx (201,24KB) 
XLSX9.3b. Wzór umowy - Część III.xlsx (13,12KB) 
DOCX9.4. Wzór umowy - Część IV.docx (194,31KB) - załącznik nieaktualny
DOCX9.4. Wzór umowy - Część IV _ new.docx (194,66KB)
XLSX9.4b. Wzór harmonogramu - Część IV.xlsx (14,42KB)
DOCX9.5. Wzór umowy - Część V.docx (202,06KB)
XLSX9.5b. Wzór harmonogramu - Część V.xlsx (13,29KB)
DOCX9.6. Wzór umowy - Część VI.docx (94,71KB) - załącznik nieaktualny
DOCX9.6. Wzór umowy - Część VI _ 1.docx (94,41KB)
DOCX9a. Karta gwarancyjna.docx (54,90KB) - załącznik nieaktualny
DOCX9a. Karta gwarancyjna _ new.docx (54,85KB)
DOCX10. Oświadczenie z art. 117 ust. 4 - składane odrębnie dla każdej Części jeśli dotyczy.docx (55,42KB)