O B W I E S Z C Z E N I E BURMISTRZA KORFANTOWA o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego gminy Korfantów
Korfantów, dnia 19 listopada 2024 r.
O B W I E S Z C Z E N I E
BURMISTRZA KORFANTOWA
o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego gminy Korfantów
Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) oraz art. 39 pkt 1 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112),
zawiadamiam
o podjęciu przez Radę Miejską w Korfantowie Uchwały nr VIII/50/2024 z dnia 23 października 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Korfantów oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznych ocen oddziaływania na środowisko.
Zainteresowani mogą składać wnioski do projektu planu ogólnego oraz prognozy oddziaływania na środowisko do Burmistrza Gminy Korfantów na piśmie utrwalonym:
- w postaci papierowej na adres Urząd Miejski w Korfantowie, Rynek 4, 48-317 Korfantów,
- ustnie do protokołu w Urzędzie Miejskim w Korfantowie, Rynek 4, 48-317 Korfantów,
- w postaci elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2024 r., poz. 422) na adres e-mail: ,
- w postaci elektronicznej za pomocą platformy ePUAP,
na formularzu w terminie do dnia 11.12.2024 r.
Składający wniosek podaje imię i nazwisko/nazwę, adres zamieszkania/siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem.
Składający wniosek może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
Wzór formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego dostępny na stronie Ministerstwa Rozwoju i Technologii pod adresem internetowym:
https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/formularz-pisma-dotyczacego-aktu-planowania-przestrzennego.
Formularz dostępny jest również:
- w wersji papierowej, w Urzędzie Miejskim w Korfantowie, ul. Rynek 4, 48-317 Korfantów, w godzinach pracy Urzędu;
- w wersji elektronicznej, na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Korfantowie, pod adresem:
https://bip.korfantow.pl/10001/495/114-pismo-dotyczace-aktu-planowania-przestrzennego.html.
Zgodnie z art. 8a ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w związku z przetwarzaniem przez Burmistrza Korfantowa, danych osobowych, uzyskanych w toku przeprowadzenia postępowań dotyczących sporządzania aktów planistycznych, prawo, o którym mowa w art. 15 ust. 1 lit. g rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), przysługuje, jeżeli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano.
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są pod adresem:
https://bip.korfantow.pl/10644/2679/plan-ogolny.html.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Korfantowie, pok. nr 7, od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy Urzędu oraz pod numerem telefonu: 77 43 43 820, wew. 40, 44.
Burmistrz
/-/ Janusz Wójcik
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO) oraz art. 13i ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (T.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130), dalej jako ustawa opizp, w związku z realizacją czynności, o których mowa w art. 13i ust. 1 ustawy opizp, będących wynikiem realizacji Uchwały nr VIII/50/2024 z dnia 23 października 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Korfantów, informuję, że:
-
Administratorem danych osobowych jest Urząd Miejski w Korfantowie z siedzibą Rynek 4, 48-317 Korfantów.
-
Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych wnioskodawcy mogą skontaktować się drogą elektroniczną , telefonicznie pod tel. 77 43 43 820.
-
Dane osobowe osób, które złożyły wnioski i uwagi w toku procedury sporządzenia planu ogólnego, będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków prawnych wynikających z ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (T.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758) w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
-
Dane osobowe osób, które złożyły wnioski i uwagi w toku procedury sporządzenia planu ogólnego, mogą zostać przekazane:
-
organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, w tym urzędowi wojewódzkiemu;
-
innym podmiotom, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Korfantów przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem danych jest Urząd Miejski w Korfantowie, w tym do biura projektowego
-
Dane osobowe osób, które złożyły wnioski i uwagi w toku procedury sporządzenia planu ogólnego, będą przechowywane przez okres realizacji niniejszej sprawy oraz przewidziany prawem okres archiwizacji.
-
P Podane we wnioskach i uwagach dane osobowe nie będą wykorzystywane do decyzji opartej na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, ani nie zostaną przekazane do państwa trzeciego (poza obszar Unii Europejskiej, Islandii, Norwegii i Lichtensteinu) lub organizacji międzynarodowej.
-
Osoby, które złożyły wnioski i uwagi w toku procedury sporządzenia planu ogólnego, mają prawo do:
-
dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
-
do sprostowania (poprawiania) swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne;
-
do żądania usunięcia danych osobowych;
-
do żądania ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
-
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00 193 Warszawa), gdy przetwarzanie danych osobowych wnioskodawcy narusza przepisy RODO.
-
Podanie we wnioskach i uwagach danych osobowych jest wymogiem ustawowym, a niepodanie ich jest równoznaczne z niemożliwością rozpatrzenia wniosków i uwag do planu ogólnego.
Zgodnie z art. 8a ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (T.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130), Burmistrz Korfantowa informuje również o ograniczeniu prawa dostępu do informacji o źródle danych osobowych uzyskanych w toku prowadzenia postępowań dotyczących sporządzania aktów planistycznych.
W związku z przetwarzaniem danych osobowych, uzyskanych w toku prowadzenia postępowań dotyczących sporządzania aktów planistycznych, o których mowa w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, prawo, o którym mowa w art. 15 ust. 1 lit. g, RODO, tj. PRAWO DOSTĘPU przysługuje, jeżeli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano.